1.Vymezení pojmů
Spotřebitel: Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Podnikatel: Za podnikatele se považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností (vyplnění IČ, DIČ) či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím.
2.Objednávání a zasílání zboží: U každého zboží je uvedena stručná charakteristika zboží, jeho rozměr a ilustrační obrázek. Doba potřebná k vyřízení zadané objednávky přes obchod je maximálně 24 hodin. Pokud objednáváte na dobírku, doba na zpracování objednávky začíná běžet ihned. Uzavírání objednávek je v pracovní dny do 11:00. Pokud je zboží skladem bude Vám doručeno na druhý pracovní den kurýrem. Při výběru platby převodem na účet zasíláme zboží až po potvrzení platby (tento spůsob je jenom pro smluvné partnery). Upozornění: při objednání zboží které je označené jako modelové číslo anebo název zboží je jako ,,part number,, jako například zboží, kde je výrobce a model LCD ,,15,6 LG LP156WH2 (TL) (E1),, pokud tento model nebude skladem, bude Vám zaslán kompatibilní model. Z důvodu velkého množství objednávek nemusíte být s touto skutečností obeznámení před odesláním zásilky.
Záruční nálepka (Warranty sticker): Na každý displej je nalepená záruční nalepka s pořadovým číslem, odlepení anebo porušení této nálepky zákazník ztrácí záruku na vrácení, reklamaci, odstoupení od smlouvy anebo na jakěkoliv vady na displeji bez výjimky.
3. Výměna displeje: Z časových důvodú jsme zrušili výměny displejú u Nás na adrese.
4.Záruční doba: Na každý nový výrobek je poskytována záruční doba dle občanského zákoníku pro koncové uživatele 24 měsíců na nové podukty a na použité 12 měsíců a pro Firmy 6 měsíců na nové produkty a 3měsíce na použité. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození při neodborné montáži!!!
5.Odstoupení od kupní smlouvy:
Spotřebitel: Může odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů od doručení/převzetí zboží pokud byla smlouva uzavřena prostřednictvím na dálku. A to v původním stavu bez známek mechanického poškození nebo poškrábaní zobrazovací plochy.
Podnikatel: V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká. Pokud nebylo dohodnuto s prodávajícím před uzavřením kupní smlouvy.
Výrobek zašlete zpět spolu s dopisem (průvodním dopisem) doporučenou zásilkou s označením "Křehké" na naši adresu výdejního skladu LCD DISPLAY SHOP, Bořanovicka 1779/14, Praha 8, 182 00. Můžete si vybrat jiné zboží, nebo Vám bude částka za výrobek včetně poštovného zaslána zpět na učet.
6.Důležité upozornění: Zásilky posíláme v rámci celé Evropy max. do 3 dnů. Ve výjimečných případech se může stát, že zboží nemůžeme dodat ve stanoveném termínu. V tomto případě budete včas upozorněni na možné zpoždění. V případě jakýchkoliv problémů, ať už při objednávání, platbě za zboží, nebo zpoždění zásilky nás kontaktujte telefonicky na čísle 722 435 934.
7.Jak zrušit objednávku? Objednávku můžete zrušit telefonicky nebo mailem a to do 24 hod a to jen v případě že zásilka nebyla již vyexpedovaná. V případě vrácení / nevyzvednutí objednáného zboží bez upozorňění prodejce na tuto skutečnost budeme požadovat zaplacení nákladů spojené s balným a postovným.
8.Jak postupovat, pokud neznáte kupované zboží? Pokud nemáte 100% jistotu, že zboží znáte, napište při objednávce (nebo před objednáním!), Co si ještě přejete o výrobku vědět. My Vám nejpozději do 24 hodin zodpovíme Vaše dotazy.
9.Ochrana osobních údajů: Pokud je kupujícím fyzická osoba, zadává při registraci tyto údaje: jméno a příjmení, úplná poštovní adresa, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. Tyto informace jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího a případnou komunikaci. Pokud je kupujícím právnická osoba, zadává při registraci navíc následující údaje: název firmy, IČO, DIČ. Tyto údaje umožňují provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, případně identifikovat platbu kupujícího provedenou bankovním převodem. Prodávající chrání soukromá data kupujícího před zneužitím. Tyto informace shromažďuje, aby zkvalitnil svoje služby, a nakládá s nimi dle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a změně některých zákonu, v účinném znění. Zasláním svých údajů souhlasí kupující se shromažďováním a používáním informací o sobě i svých nákupech podle výše uvedených pravidel.
10.Ostatní ustanovení: Kupující bere na vědomí a souhlasí, že práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím. Postup při uplatnění nároku z vad zboží (reklamace) reklamačním řádem prodávajícího, jenž je k dispozici rovněž na jeho internetových stránkách. Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s těmito obchodními podmínkami, obchodními podmínkami prodávajícího a reklamačním řádem prodávajícího a že s těmito podmínkami souhlasí.
11.Reklamační řád: Při přebírání zboží je kupující vždy povinen zkontrolovat stav obalu a v případě poškození obalu zkontrolovat zboží. Pokud kupující zjistí mechanické poškození zboží, zboží nepřebere, ale sepíše s přepravcem protokol o škodě. Každý balíček je pojištěn na 50 000,-Kč. Přepravce zboží doručí zpět a kupující zároveň informuje prodejce. Pokud kupující zjistí mechanické poškození zapříčiněné přepravou až po rozbalení zboží, případně při prvním použití (do 2 dnů od doručení), okamžitě musí prodejci tuto skutečnost nahlásit. Později nebude reklamace mechanického poškození zapříčiněného přepravou uznána. Pokud kupující zjistí nekompletnost dodávky, záměnu zboží nebo jakékoliv poškození způsobené přepravou, které se neprojevuje vnějším poškozením balíku, je povinen reklamaci neprodleně, nejpozději však do dvou dnů od převzetí zásilky, uplatnit mailem na naší adrese, na telefonním čísle 722 435 934, případně přímo ve výdejním skladu na adrese LCD Display shop, Bořanovická 1779/14, Praha 8, 182 00. Jinak se dodávka považuje za kompletní a bez závad a reklamace z tohoto titulu nebudou akceptovány. Reklamace z důvodu vadného pixelu na displeji nebude uznaná jako reklamace, ale bere se jako garance "bez vadných pixelů" tudíž měníme kus za kus, náklady na vrácení poštovného k dopravě displeje k nám se nevrací, náhradu zasíláme na naše náklady. Vadny pixel neni obecně vada pro bližší info ISO standart ISO 13406-2 https://en.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2
Při raklamaci vady displeje bude požadován dokument o odborné montáži. Pokud tak nebude, reklamace nemůže být posuzována v plném rozsahu a může být zamítnuta.
12.Ceny: Vyhrazujeme si právo na změnu ceny z důvodu vývoje koruny vůči dolaru nebo euru. Děkujeme za pochopení.
13.Video-návody které se nacházejí na našich stránkách, nejsou natočené námi a tedy nezodpovídáme za správnost návodu ani za případné způsobené škody na Vašem laptope anebo displeji. Video-návody jsou pouze pro informativní účely, jen pro představu jak se vyměňuje displej.
14.ODMÍTNUTÍ OBJEDNÁVKY: vyhrazujeme si právo odmítnout Vám odeslat objednávku a to v těchto případech: 1. Opakované nepřevzetí zásilky od kurýra 2. Opakované vracení zboží za účelem půjčovaní na diagnostiku závady 3.Opakované neplacení faktur. 4. Nesprávné zvolení přepravy. V ostatních případech, nebo při rozporu s platným Občanským zákoníkem, se postupuje dle platného Občanského zákoníku a Obchodného zákoníku.
15.Každá objednávka je závazná. Pokud si u nás objednáte zboží "NA DOBÍRKU", a z nějakého důvodu si balík nevyzvednete, požádáme Vás o vrácení nákladu na zásilku na základě ústavy občanského zákoníka, který říká, že každá objednávka přijatá elektronický, telefonický nebo mailem je závažná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb).
V případě neuhrazení dlužné částky, tuto záležitost předáme agentuře zabývající se vymáháním dluhů, což zapůsobí zvýšením nákladů - tím také dluhu na straně klienta.
16.Upozorňujeme že poštovné při odstoupení od smlouvy bez udaní důvodu nevracíme.(Podle §1820 odst 1 písm. g))
17. EET povinnost.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.